«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі педагог – психолог қызметі бойынша 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары » "Мектепке дейінгі шағын орталығы бар " Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп"мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Алматы облысы
білім басқармасының "Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің
"МДШО бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :+7(72773)91-4-02
+7 (72773)91-4-02
Есепші бөлімі:+7(72773)91-3-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі педагог – психолог қызметі бойынша 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
20
сентябрь
2022

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі педагог – психолог қызметі бойынша 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары



«Бекітемін»

Мектеп директоры

______________А.Ж.Салимбаева

«_____» «__________» 2022 жыл







«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі педагог – психолог қызметі бойынша 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

















ҚР Білім және Ғылым министрінің 2011 жылғы «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)

Алматы обдысы әкімдігінің 2005 жылғы 6 ақпандағы №61 қаулысы (Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы) 

ҚРБҒДМБ 2020 – 2025 ж.ж. «Білім беру ұйымдарының психологиялық қызметі мен мектептердегі татуласу қызметін күшейту" Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2021 – 2022 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат 

ҚР оқу-ағарту министрлігінің «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» №377 бұйрық 


Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету болып табылады. 

Психологиялық қызметтің міндеттері: 

1) ата-аналарының қалауымен және рұқсатымен ғана білім алушыларды психологиялық бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асыру; 

2) білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың дамуының әлеуметтік жағдайына мониторинг жүргізу; 

3) негізгі проблемаларды талдау және олардың туындау себептерін, оларды шешу жолдары мен құралдарын анықтау; 

4) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне, өзін-өзі дамыту және кәсіби өзін-өзі анықтау қабілетін қалыптастыруға жәрдемдесу; 

5) білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік қиындықтары мен проблемаларының алдын алу; 

6) әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіру, қауіпсіз білім беру ортасын құру бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне жәрдемдесу, білім алушылардың психологиялық мәселелерін шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен мұғалімдерге кеңес беру; 

7) білім берудегі ұйымдар басқарма органдары немесе жекелеген білім беру ұйымдарының бастамасы бойынша жүзеге асырылатын білім беру ұйымдары мамандарының кәсіптік қызметіне, білім беру бағдарламалары мен жобаларына, оқу-әдістемелік кешендерге кешенді психологиялықпедагогикалық сараптамаға қатысу; 

8) білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру, білім беру ұйымдарының тәжірибесіне отандық және шетелдік психология саласындағы жетістіктерді таратуға және енгізуге ықпал ету.




 

р/с

Іс-шаралар

Жұмыс 

түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны     

І. Диагностикалау 

1.

1- сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы     психологиялық  дайындығы.

«Керн-Йерасек» тесті

1-сынып

Қыркүйек

Желтоқсан айында мониторинг

Хаттама

2.

Баланың мектепке бейімделуін диагностикалау.

«Жануарлар мектебі» әдістемесі


1-сынып

Қыркүйек


Хаттама

3.

Баланың ерік саласындағы даму деңгейн анықтау .

«Графикалық       диктант» әдістемесі. (Д.Б.Эльконин)

Мад

Қыркүйек


Хаттама

4.

Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау.

«Отбасы суреті»   әдістемесі

1-сынып

Қыркүйек


Хаттама

5.

Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау.

«Менің сыныбым» Әдістемесі.

5-сынып

Қыркүйек


Хаттама

6.

Оқу мотивациясын анықтау.

Сауалнама

5-сынып

Қазан


Хаттама

7.

Бастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама

Ата-аналарға арналған сауалнама

1-4 сынып

Қазан


Хаттама


8.

Отбасындағы балаға деген ата-ананың қатынасының стилін анықтау.

«Баланы ата-ана тәрбиелейді.Ата-ананы кім тәрбиелейді?» әдістемесі.

5-8 сынып

Қазан


Хаттама


9.

Балаларға қатысты зорлық-зомбылық алдын-алу.

Сауалнама

5-11 сынып

Қазан 

Әлеуметтік- педагог

ДТІЖО

Мектеп      инспекторы

Хаттама

10.

Мектепшілік буллинг,әлімжеттіктің алдын-алу .

Сауалнама

5-11сынып

Қазан 

Әлеуметтік- педагог

ДТІЖО

Мектеп      инспекторы

Хаттама

11.

Оқушының пәнге көзқарасы және мұғалімге қарым-қатынасын анықтау.

«Пәнге көзқарас» әдістемесі

5-сынып

Қараша


Хаттама

12.

Баланың жүйке жүйесінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.

Темпераментті анықтау

5-6 сынып

Қараша


Хаттама

13.

Оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету.

Өзін-өзі бағалау анықтау.

Сауалнама

5-11сынып

Қараша


Хаттама

14.

Үрей деңгейін анықтау әдістемесі 

 /Тейлор шкаласы бойынша/ 

Диагностика

8-11 сынып

Қараша


Хаттама

15.

Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын анықтау.

Социометрия әдістемесі Дж.Морено

4-5 сынып

Қараша

Қаңтар айында мониторинг

Хаттама

16.

Отбасы мүшелері арасында орын алатын ынтымақтастықты бағалау.

«Отбасылық қобалжу» әдістемесі.

8-11 сынып

Қараша


Хаттама

17.

Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағыын анықтау.

«СБА» әдісі.

  (Л.Б. Шнейдер)

7-11 сынып

Желтоқсан


Хаттама

18.

Тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау және кәсіби типін бағалау.

«Менің мамандығым» эссе

9-11сынып

Желтоқсан


Хаттама

19.

Оқушылардың психологиялық қобалжуын анықтау.

«Зунг» әдістемесі.


7-11сынып

Желтоқсан 


Хаттама

20.

Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағын анықтау.

«Стресс саған қалай әсер етеді?». (Э.Ховард)

8-11 сынып

Желтоқсан


Хаттама

21.

Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау.

«Менің сыныбым»

1-сынып

Қаңтар


Хаттама

22.

1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы  психологиялық дайындығы.

Мектеп суреті.

1-сынып

Қаңтар


Хаттама

23.

9 сыныпты мемлекеттік емтиханға психологиялық дайындық зерттеуі.

«Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?»  психологиялық тест

9-11 сыныптар

Ақпан


Хаттама


24.


Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау.


Мамандық таңдау сауалнама


9-11 сыныптар


Наурыз



Хаттама

25.

Ата-ананың бала тәрбиесіндегі қарым-қатынасы(сенімділік білдіруі,қолдауы,үміт артуы)туралы түсініктер беру арқылы ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

9-11сынып

Наурыз 


Хаттама

26.

Педагогтарға білімін,қабілетін және тұлғалық қасиеттерін өзіндік бағалауға негіздей,рефлексиялауға және педагогтардың әдістемелік мәдениетің өзекті деңгейін анықтау.

Педагогтардың әдістемелік мәдениетін,өзіндік бағалауын зерттеу әдістемесі.

Педагогтар

Сәуір 


Хаттама

27.

Педагогтардың өзіндік педагогикалық іс-әрекет стилін анықтау.

Ұстаздың өзіндік педагогикалық іс-әрекет стилін талдау әдістемесі. 

(А.К Маркова,А.Я Никонова)

Педагогтар

Сәуір 


Хаттама

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

1.

№1сабақ Өзім туралы 


Түзету-дамыту

8-11 сыныптар

Қазан


Анықтама

2.

№2сабақ Мен және менің отбасым 


Түзету-дамыту

5-11 сыныптар

Қазан


Анықтама

3.

Баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін түзету

«Ұрысып қалдық», «Күн шуағы» жаттығулары

Ата-аналар

Қазан


Анықтама

4.

1-сыныптың бейімделуінде қиындық туындаған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету.

«Не жетпейді?» әдістемесі

«Шатасқан сызықтар» 

«Не жоғалды?»  т.б. әдістемелер


1- сынып

Қараша



Анықтама

5.

Балада агрессивті мінездің пайда болу себептерін ашып көрсету.

«Балада агрессияның көрінуі» семинар-тренинг 

Ата-аналар

Қараша


Анықтама

6.

№3 сабақ Ашу-ыза билегенде не істеу керек? 

Түзету-дамыту

8-11 сыныптар


Қараша


Анықтама

7.

№4 сабақ Жетістікке жету формуласы 


Түзету-дамыту

8-11 сыныптар

Қараша


Анықтама

8.

№5 сабақ Күйзелістен қалай арылуға болады? 


Түзету-дамыту

8-11 сыныптар

Қараша


Анықтама

9.

5- сыныптың бейімделуінде қиындық туындаған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету

Танымдық қабілетің дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар

5- сынып

Желтоқсан


Анықтама

10.

Оқушылардың ұсақ моторикасын дамыту жаттығулары.

Бейнеролик

0-2 сынып

Желтоқсан


Анықтама

11.

Педагогтарды балаға деген жағымды-эмоцианалды қатынасты қалыптастыру.

«Бала!» Тренинг

Педагогтар

Қаңтар 


Анықтама

12.

Педагогтарға балалық шақты еске түсіруін белсендіру,эмоционалды қабылдауын дамыту.

«Кездесу» Тренинг

Педагогтар

Наурыз 


Анықтама

III. Профилактика және психологиялық ағарту 

1.

Бастауыш сынып мұғалімдеріне баланың мектептегі     оқуға бейімділігі мәселесінің теориялық негіздері туралы білім беру.

«1-сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі»

Дәріс

Педагогтар

Қазан


Анықтама

2.

Ата - ана мен баланың арасындағы қарым 


- қатынастың ерекшеліктері.

«Қарым қатынасты 


құруға үйренеміз».

Әңгімелесу, шағын лекция

5-7сынып

Қараша


Анықтама

3.

Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы, денсаулыққа әсері туралы түсінік беру.

Қауіпсіз интернет     ресурстарды қолдану мәдениеті


5-11 сынып

Қараша

ДТІЖО

Анықтама

4.

«Ерте жүктіліктің алдын алу»

Әңгіме, сұхбат

8-11 сыныптар

Қараша 

Медбике 

Анықтама 

5.

Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағарту

-«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»

-«Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»

-«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»

-«Емтихандағы өз-өзіне сенімділікті 

арттыру»

-«Қорқыныштан арылу» техникасы.

9-11 сынып

Қараша



Анықтама

6.

Құқық -бұзушылықтың алдын-алу онкүндігі.

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ!»

Әдістемелер,

жаттығулар

5-11 сынып

Желтоқсан


Анықтама

7.

Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін,басты байлық екенін ұғындыру.

Психологиялық денсаулық дегеніміз не?

Ақпараттық сағат

8-11 сынып

Желтоқсан


Анықтама


8.


Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету.


«Мен өмірді таңдаймын» 

(бейнеролик)



7-8 сынып



Желтоқсан



Анықтама


9.

Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту.

Мақсатқа қалай жетеміз. (бейнеролик)

9-11 сынып

Желтоқсан


Анықтама

10.

Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру.

«Стресті  қалай  жеңуге болады?» мини лекция

5-11 cынып


Желтоқсан


Анықтама

11.

Бастауыш сынып оқушыларының қабылдау процесінің ерекшеліктері

Дәріс

Педагогтар

Желтоқсан 


Анықтама

12.

Бастауыш сынып оқушыларының ес,ойлау,зейін қабілеттерінің ерекшеліктері туралы түсінік

Дәріс

Педагогтар

Желтоқсан


Анықтама

13.

«Қағаздағы жазу». 

 «Хат» техникалары. 

Ағартушылық алдын-алу

7-11 сыныптар

Желтоқсан


Анықтама

14.

«Қорқыныш-фобиядан арыламыз!» техника

Ағартушылық алдын-алу

5-11 сыныптар

Қаңтар


Анықтама

15.

«Адамгершілік және жыныстық тәрбие»

Түсіндірме жұмыстары

8-10 сыныптар

Қаңтар 


Анықтама  

16.

Мектепішілік есебінде тұрған оқушылармен жұмыс.

Баланың сынып арасында, достарының арасында қарым-қатынасын бақылау.

5-11сынып

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

ДТІЖО

Мектеп инспекторы

Сынып жетекші

Анықтама


17.


Ақпараттық кеңістікпен тәуелділіктің алдын -алу шаралары.


Рұқсат  етілмеген сайттарға тәуелділіктің алдын алуға психологиялық көмек.


5-11 сынып


Ақпан 



Анықтама

18.

«Мен өмірді тандаймын» тренинг

 Ағартушылық алдын-алу

7-11 сыныптар

Ақпан 


Анықтама

19.

Аутодеструктивті мінез-құлық көрсеткен оқушылармен жұмыс.

Тәрбиесінде,мінез-құлқында қиындықтары бар балаларды бақылау,психологиялық көмек көрсету.

5-11 сыныптар

Жыл бойы 

Әлеуметтік педагог

ДТІЖО

Мектеп инспекторы

Сынып жетекші

Анықтама

IV. Консультация жүргізу

1.

Сынып жетекшілері және ата-аналар сұранысы бойынша жекеленген кеңестер өткізу.

Жеке,топтық жұмыс

Ата-аналар

Педагогтар

Үнемі


Кеңес беру журналы

2.

Оқушылармен топтық және жеке кеңес беру сұраныс бойынша.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

Ата-аналар

Педагогтар

Үнемі


Кеңес беру журналы

3.

1-сынып және мектеп алды даярлық тобы 

ата-аналарына «Баланың мектепте оқуға 

психологиялық даярлық мәселелері»

Кеңес беру, қолдау көрсету.

Ата-аналар

Педагогтар

Қыркүйек



4.

Бірінші сынып оқушыларының 

психологиялық даму ерекшеліктері мен 

психологиялық өзгерістері.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

Ата-аналар

Педагогтар

Қыркүйек


Кеңес беру журналы

5.

1. «Мамандық таңдаудағы негізгі 

мотивтер»

2. «Мамандық таңдаудағы ең кең 

таралған қателіктер»

3. «Таңдалған шешімге жеті қадам»

4. «Мамандық таңдау бойынша 


атааналарға арналған жаднама»

Жеке,топтық жұмыс

9-11сынып

Үнемі

Қажеттілігіне қарай


Кеңес беру журналы

6.

Мамандық таңдауға байланысты «Жеке 

психологиялық кәсіби кеңес беру картасы»

Жеке,топтық жұмыс

9-10 сынып

Үнемі

Қажеттілігіне қарай


Кеңес беру журналы

7.

1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады 

2. Депрессиядан қалай арылуға болады.

3. Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ 

алдында дайындау жөнінде ұстаздарға 

ұсынылатын кеңестер .

4. Өзіңе сенімділік неден құралады 

(Луиза Хейдің кеңесі)

5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық 

көмек.

Жеке,топтық жұмыс

11-сынып

Үнемі

Қажеттілігіне қарай


Кеңес беру журналы

8.

«Қауіпсіз қарым-қатынас»

Түсіндірме жұмыстары

8-11 сыныптар

Қаңтар 


Кеңес беру журналы 

9.

«Қыздар арасында кеңес беру»

Кеңес беру

8-11 сыныптар

Ақпан


Кеңес беру журналы

10.

9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

9-11сынып

Желтоқсан


Кеңес беру журналы

11.

ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық 

кеңес

-мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға 

дайындық бойынша ақыл-кеңес;

-емтихан қарсаңында;

-ҰБТ-ға қатысу;

-тестке қатысты кеңес;

-емтиханға дайындықты дҧрыс 

ұйымдастыру туралы психологиялық 

кеңес;


-тесті сәтті орындау ҥшін қажет жаднама

Жеке\топпен 

жұмыс

11-сынып

Желтоқсан


Кеңес беру журналы

12.

ҰБТ және қорытынды аттестаттауға  дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

9-11сынып

Үнемі


Кеңес беру журналы

13.

Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

1-11сынып

Үнемі


Кеңес беру журналы

14.

«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру .


Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам өз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру

5-11сынып

Қазан


Кеңес беру журналы

15.

1- сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде кеңес беру.

«Менің балам бірінші сыныпқа барды!»

Ата-аналар

Қазан


Кеңес беру журналы

16.

Өзін – өзі бағалау мен тәрбиелеу дағдыларының қалыптасуы.

Оқушылардың өзін – өзі бағалау деңгейлерін көтеруге қолдау көрсету.

5-11сынып

Қараша


Кеңес беру журналы

17.

Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру.

Кибербуллинг дегеніміз не?

Бейнеролик

5-11 сынып

Қараша


Кеңес беру журналы

18.

Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер

Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат.

Бейнеролик

8-11сынып

Қараша


Кеңес беру журналы

19.

Ата

-аналарға кеңес:

-«Баланы қалай тәрбиелеу керек?»

Ата-аналарға арналған ҰБТ-ға дайындық 


жөніндегі ұсыныстар беру:

 -«ҰБТ қарсаңында ата-аналар балаларына 

қалай қолдау көрсетуі тиіс?»;

 -«Ата-аналарға ҰБТ-ға дайындық 

жөніндегі ұсыныстар»;

 -«Суицидке кімдер бейім?»; 

-«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»;

-«Депрессия»

Ата – аналарға психологиялық 10 кеңес.

Ата-аналар

Желтоқсан


Кеңес беру журналы

20.

Оқушыларға ақпаратты қабылдау жөнінде түсініктеме беру.

Ақпаратты қабылдау арналары.

5-11 сынып

Желтоқсан


Кеңес беру журналы

21.

5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған : -«Сіздің балаңыз 5-сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; -оқушының бейімделе алмауының белгілері; -«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»

Жаднама 

5 сынып

Қаңтар 


Кеңес беру журналы

22.

Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру.

«Біз бақытты баламыз!»

Бейнеролик

1-4 сынып

Қаңтар


Кеңес беру журналы

23.

Педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

Педагогтар

Қаңтар


Кеңес беру журналы

24.

Педагогқа қолайсыз жағдайлардан шығу жолдарын бағдарлау.

Қолайсыз жағыдайлар болғанда не істеу керек?

Педагогтар

Ақпан


Кеңес беру журналы

25.

Дарынды балалармен жұмысқа бағдарлау.

Дарынды балалармен жұмыс істейтін педагогтардың назарына.


 Педагогтар

Ақпан


Кеңес беру журналы

26.

Стресстік жағдайдан шығу жолдары.

Күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет?

Педагогтар

Наурыз


Кеңес беру журналы

27.

Қарым-қатынас құру барысындағы қыйындықтардан шығуда дұрыс жол табу.

Кеңес беру, қолдау көрсету.

Педагогтар

Наурыз


Кеңес беру журналы

28.

«Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу»

Психологиялық кеңес

Ата-аналар

Наурыз


Кеңес беру журналы

29.

9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жаднама мен кеңестер дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.

Ата-аналар

Сәуір


Кеңес беру журналы

VҰйымдастыру-әдістемелік жұмыс 

1.

Білім беру саласындағы нормативтік 

құжаттармен танысу.

Жинақтау

Педагог-психолог

Жыл басы


Жинақтау

2.

Педагогика мен психологияның 

жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік 

жұмыстың , өзіндік білімнің іскерлігімен 

дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру.

Өз білімін жетілдіру

Педагог-психолог

Үнемі


Жинақтау

3.

Педагогикалық және психологиялық 

оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін 

және шығармашылық түрде меңгеру.

Өз білімін жетілдіру

Педагог-психолог

Үнемі


Тарату

4.

Үздік, жаңашыл тәжірибені және оның 

идеяларын шығармашылық пен пайдалану, 

инновацияларымен танысу.

Шығармашылық жұмыс

Педагог-психолог

Үнемі


Жинақтау

5.

Оқыту сапасына , оқыту жетістіктерінің 

деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау, Консилиум құру.

Олқылықтарды жою

Педагог-психолог


Үнемі


Жинақтау

6.

Әдістемелік өнімді әзірлеу, жариялау.

Шығармашылық жұмыс


Қажетіне қарай


Тарату

7.

Тақырыптық семинарлар,конференциялар және 


әдістемелік кеңестерді ұйымдастыру 

және қатысу.

Шығармашылық жұмыс

Педагог-психолог

Қажетіне қарай


Жинақтау

8.

Сабақтарға өзара қатысу, білім алушыларға қатысты мәселелер бойынша топпен бақылау

Жеке\топпен 

жұмыс

Педагог-психолог



Жинақтау

9.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды ПМПК-да медициналық мамандарға қабылдауға Құжаттамалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету.

Ілеспе құжаттарды жасау (мінездемелер, психологиялық тексеру нәтижелері бойынша қорытындылар, оқушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу)

Аралас сала мамандары

Жыл көлемінде

Психолог

Дефектолог

Логопед

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекші

Кеңес беру журналы

VIЖыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер   


Психологиялық бағыттар бойынша 

атқарылған жұмыстарға:

-ата-аналармен;

-білім алушылармен;

-педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау есептер

Талдамалық жұмыстар


Әр тоқсанда, 

оқу жылының 

аяқталуы


Аналитикалық   есеп