Тақырыптық - күнтізбелік жоспар.
№ | р/с | Тақырыбы | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Күні |
І тоқсан (26 сағат) | |||||
«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі | |||||
1 | 1 | Кіріспе. Ислам дәуірі әдебиеті | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 01.09. |
2 | 2 | Х-ХІІ ғасырлардағы әдебиет Ж. Баласағұн | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 02.09 |
3 | 3 | "Құтты білік" дастаны | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 06.09 |
4 | 4 | Шешендік өнер | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 08.09 |
5 | 5 | Шешендік өнер: Майқы бидің шешендік сөздері | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 09.09 |
6 | 6 | Шешендік өнер: Мөңке бидің шешендік сөздері | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 13.09 |
7 | 7 | Әнет баба "Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?" | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау | 1 | 15.09 |
8 | 8 | Әнет баба "Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?" | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 16.09 |
9 | 9 | Төле би "Ердің бақыты –әйел" | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 20.09 |
10 | 10 | Төле би "Ердің бақыты –әйел" | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 22.09 |
11 | 11 | Әйтеке би "Қасқакөлдауы" | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 23.09 |
12 | 12 | Әйтеке би "Қасқакөлдауы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 27.09 |
13 | 13 | Қазыбек би "Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?" | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 29.09 |
14 | 14 | Қазыбек би "Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?" БЖБ№1 | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 30.09 |
15 | 15 | Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым" | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 04.10 |
16 | 16 | Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым" | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 06.10 |
17 | 17 | Бұқар жырау "Тілек" | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 07.10 |
18 | 18 | Бұқар жырау "Тілек" | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 11.10 |
19 | 19 | "Әй, Абылай, Абылай" | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 13.10 |
20 | 20 | "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені" | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 14.10 |
21 | 21 | Айтыс және оның түрлері | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 18.10 |
22 | 22 | "Біржан-Сара" айтысы | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 20.10 |
23 | 23 | "Біржан-Сара" айтысының тақырыбы БЖБ№2 | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 21.10 |
24 | 24 | "Біржан-Сара" айтысының идеясы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 26.10 |
25 | 25 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 27.10 |
26 | 26 | "Біржан-Сара" айтысының көркемдік ерекшелігі | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 28.10 |
ІІ тоқсан (24сағат) | |||||
«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі | |||||
27 | 1 | Нысанбай жырау өмірі мен шығармашылығы | 9.1.2.1 әдебишығармадағыпсихологизмдіанықтау; | 1 | 08.11 |
28 | 2 | "Кенесары – Наурызбай" поэмасының идеясы | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 10.11 |
29 | 3 | "Кенесары – Наурызбай» поэмасының сюжеттік-композициясы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 11.11 |
30 | 4 | "Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 15.11 |
31 | 5 | "Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 17.11 |
32 | 6 | Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 18.11 |
33 | 7 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 22.11 |
34 | 8 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"поэмасының стилі | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 24.11 |
35 | 9 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасының композициясы | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 25.11 |
36 | 10 | " Мен, мен едім, мен едім" өлеңі | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 29.11 |
37 | 11 | " Мен, мен, мен едім" өлеңі | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 1.12 |
38 | 12 | " Мен, мен, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 2.12 |
39 | 13 | " Мен, мен, мен едім" өлеңінің идеясы | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 06.12 |
40 | 14 | "Бағаналы терек" өлеңі | 9.1.2.1 әдебишығармадағыпсихологизмдіанықтау; | 1 | 08.12 |
41 | 15 | "Бағаналы терек" өлеңінің композициясы БЖБ№1 | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 09.12 |
42 | 16 | "Бағаналы терек" өлеңінің құндылығы | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 13.12 |
43 | 17 | Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 15.12 |
44 | 18 | Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 16.12 |
45 | 19 | Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы | 9.1.2.1 әдебишығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 20.12 |
46 | 20 | Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясы БЖБ№2 | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 22.12 |
47 | 21 | Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының сюжеттік-композициясы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 23.12 |
48 | 22 | Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының кейіпкерлер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 27.12 |
49 | 23 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 29.12 |
50 | 24 | Тоқсандық қайталау | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 30.12 |
ІІІ тоқсан, 30 сағат | |||||
«Адам жанының құпиясы» бөлімі | |||||
51 | 1. | І. Жансүгіров | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 10.01 |
52 | 2. | І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 12.01 |
53 | 3. | І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 13.01 |
54 | 4. | «Егес» | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 17.01 |
55 | 5. | Бай-бай, Құлагерім! | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 19.01 |
56 | 6. | Аттың азалы әні | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 20.01 |
57 | 7. | «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 24.01 |
58 | 8. | «Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы». | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 26.01 |
59 | 9. | Б. Майлин | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 27.01 |
60 | 10. | Б. Майлин шығармашылығы | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 31.01 |
61 | 11. | "Шұғаның белгісі" хикаяты | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 02.02 |
62 | 12. | «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 03.02 |
63 | 13. | "Шұғаның белгісі" хикаятының тақырыбы мен идеясы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 07.02. |
64 | 14. | Кейіпкерлер әлемі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 9.02 |
65 | 15. | Шұға мен Әбдірахман армандары БЖБ№1 | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 10.02 |
66 | 16. | Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 14.02 |
67 | 17. | "Ұлпан" романындағы Ұлпан бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 16.02 |
68 | 18. | Ұлпан – әулие | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 17.02 |
69 | 19. | Т. Айбергенов "Сағыныш" | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 21.02 |
70 | 20. | Т. Айбергенов "Сағыныш" | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 23.02 |
71 | 21. | Төлегеннің сағынышы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 24.02 |
72 | 22. | Кеудемді кернеп тұр бір сағыныш... | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 28.02 |
73 | 23. | Ф. Оңғарсынова | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 02.03 |
74 | 24. | Фариза – поэзия падишасы | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 03.03 |
75 | 25. | Ф. Оңғарсынова шығармалары | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 07.03 |
76 | 26. | "Өлең, мен сені аялап өтем" БЖБ№2 | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 09.03 |
77 | 27. | Жайық өңірінің ақындары | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау | 1 | 10.03 |
78 | 28. | Өлеңге сатылай кешенді талдау | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 14.03 |
79 | 29. | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 16.03 |
80 | 30. | Жыр – менің жалғыз тарланым | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 17.03 |
ІҮ тоқсан, 28сағат | |||||
«Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі | |||||
81 | 1. | Н. Айтұлы өмірі | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 28.03 |
82 | 2. | Ақын шығармалары | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 30.03 |
83 | 3. | "Бәйтерек" поэмасы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 31.03 |
84 | 4. | "Бәйтерек" поэмасы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 4.04 |
85 | 5. | Поэманың идеясы мен тақырыбы | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 6.04 |
86 | 6. | Поэманың композициялық құрылымы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 7.04 |
87 | 7. | Кейіпкер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 11.04 |
88 | 8. | Тәуелсіздік жетістіктері | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 13.04 |
89 | 9. | Тәуелсіздік жетістіктері | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 14.04 |
90 | 10. | Бәйтерек монументі | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 18.04 |
91 | 11. | Бәйтерек монументі | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 20.04 |
92 | 12. | Жаңа астана – жаңа қоғам | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 21.04 |
93 | 13. | Туады әр халықтың өз көсемі. БЖБ№1 | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 25.04 |
94 | 14. | Қ.Мұхамбетқалиев өмірі | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 27.04 |
95 | 15. | «Тар кезең» романы тақырыбы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 28.04 |
96 | 16. | «Тар кезең» романының идеясы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 2.05 |
97 | 17. | «Тар кезең» романының композициялық құрылымы | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 4.05 |
98 | 18. | «Тар кезең» романындағы кейіпкерлер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 5.05 |
99 | 19. | Ханның намысы – халықтың намысы | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 9.05 |
100 | 20. | Сырым би – Сырым батыр | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 11.05 |
101 | 21 | Құтты мекен | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 12.05 |
102 | 22 | Генерал-поручок барон Игельстром | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 16.05 |
103 | 23 | Айқас | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 18.05 |
104 | 24 | Талқы БЖБ№2 | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 19.05 |
105 | 25 | Ұлы жиын | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 23.05 |
106 | 26 | Глоссарий | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 25.05 |
107 | 27 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 26.05 |
108 | 28 | Жылдық қайталау | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 30.05 |
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 9-сынып қазақ тілі
№ | № | Ұзақ мерзім-ді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||||||||
І тоқсан – 16 сағат | |||||||||||||||
1 | 1 | 1 бөлім Мәңгілік Ел – мұратым. (8 сағат) | «Қазақстан-2050»-Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол | 9.1 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған ақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу | 1 | 05.09 | |||||||||
2 | 2 | Мәңгілік Ел құндылықтары | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау 9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; | 1 | 07.09 | ||||||||||
3 | 3 | Мәңгілік ел – бабалар арманы | 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану | 1 | 12.09 | ||||||||||
4 | 4 | Мәңгілік Ел идеясы – ұлы мұратымыз | 9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 14.09 | ||||||||||
5 | 5 | Мәңгілік Ел болу үшін... | 9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу | 1 | 19.09 | ||||||||||
6 | 6 | Тәрбие мен тәлім – әл-Фараби теориясының ажырамас бөлігі | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау, 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; | 1 | 21.09 | ||||||||||
7 | 7 | Астана – тәуелсіздік тұғыры БЖБ№1 | 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану | 1 | 26.09 | ||||||||||
8 | 8 | Мәңгілік Ел – ұлт пен ұлыс тілегі | 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау | 1 | 28.09 | ||||||||||
9 | 9 | 2-бөлім. Жаһандану мәселелері | «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабылеттілік» | 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; | 1 | 03.10 | |||||||||
10 | 10 | Жаһандану дәуірі мен ана тілі | 9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; | 1 | 05.10 | ||||||||||
11 | 11 | Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер | 9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; | 1 | 10.10 | ||||||||||
12 | 12 | Мәдени жаһандану процесі БЖБ№2 | 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу | 1 | 12.10 | ||||||||||
13 | 13 | Қазіргі жаһандық мәселелер | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 17.10 | ||||||||||
14 | 14 | Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы | 9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; | 1 | 19.10 | ||||||||||
15 | 15 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 24.10//22.10 | ||||||||||
16 | 16 | Жаһандағы қымбат 7 бренд Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары | 9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу | 1 | 26.10 | ||||||||||
ІІ тоқсан - 16 сағат | |||||||||||||||
117 | 1 | 3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан ЭКСПО -2017 | Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу | 1 | 07.11 | |||||||||
118 | 2 | Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық жетістіктері | 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу | 1 | 09.11 | ||||||||||
119 | 3 | Тәуелсіз Қазақстаным | 9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау | 1 | 14.11 | ||||||||||
220 | 4 | Қазақ елінің тұңғыш Президенті | 9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; | 1 | 16.11 | ||||||||||
221 | 5 | Қазақстан Республикасының елордасы | 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау | 1 | 21.11 | ||||||||||
222 | 6 | Есіл жағасындағы арман қала | 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу; | 1 | 23.11 | ||||||||||
223 | 7 | Болашақтың энергиясы | 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; | 1 | 28.11 | ||||||||||
224 | 8 | «Экспо-2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ№1 | 9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; | 1 | 30.11 | ||||||||||
225 | 9 | Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис | Азаттықтың Ата заңы | 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру | 1 | 05.12 | |||||||||
226 | 10 | Азаматтардың құқықтары мен бостандығы | 9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; | 1 | 07.12 | ||||||||||
227 | 11 | Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); | 1 | 12.12 | ||||||||||
228 | 12 | Әйел құқығы | 9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау | 1 | 14..12 | ||||||||||
229 | 13 | Бала құқығы – басты құндылы БЖБ№2 | 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; | 1 | 19.12 | ||||||||||
330 | 14 | Бала құқықтарының қорғалуы | 9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру, 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; | 1 | 21.12 | ||||||||||
331 | 15 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 26.12 | ||||||||||
332 | 16 | Туған жерге туың тік | 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); | 1 | 28.12 | ||||||||||
ІІІ тоқсан – 20 сағат | |||||||||||||||
33 | 1 | 5- бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. | Отбасы – ұлт құндылығы | 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану | 1 | 09.01 | |||||||||
34 | 2 | Демография деген не? | 9.2.1.1тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу; 9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; | 1 | 11.01. | ||||||||||
35 | 3 | Қазақстан Республикасы-ның демографиялық жағдайы | 9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; | 1 | 16.01 | ||||||||||
36 | 4 | Қазақстанның демографиялық саясаты | 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу | 1 | 18.01 | ||||||||||
37 | 5 | Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер | 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; | 1 | 23.01. | ||||||||||
38 | 6 | Әлемдегі демографиялық өзгерістер | 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу | 1 | 25.01 | ||||||||||
39 | 7 | Қазақстандағы отбасы күні БЖБ№1 | 9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; | 1 | 30.01 | ||||||||||
40 | 8 | 6-бөлім Биотехнология және гендік инженерия келешегі. | Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы | 9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; | 1 | 01.02 | |||||||||
41 | 9 | Гендік инженерия – заман талабы | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (пікірталас, дәріс) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану | 1 | 06.02 | ||||||||||
42 | 10 | Биотехнология саласындағы жаңалықтар | 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу; | 1 | 08.02 | ||||||||||
43 | 11 | Қазақстандағы биотехнология ғылымының дамуы | 9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау | 1 | 13.02 | ||||||||||
44 | 12 | Атақты биотехнологтер | 9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру | 1 | 15.02 | ||||||||||
45 | 13 | Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы. БЖБ№2 | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 20.02 | ||||||||||
46 | 14 | 7-бөлім Бұқаралық ақпарат құралдары. | Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары | 9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; | 1 | 22.02 | |||||||||
47 | 15 | Төртінші биліктің пайда болу тарихы | 9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; | 1 | 27.02 | ||||||||||
48 | 16 | Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері | 9.2.3.1 мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 01.03 | ||||||||||
49 | 17 | Әлемдегі бұқаралық ақпарат құралдары | 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау | 1 | 06.03 | ||||||||||
50 | 18 | Қазақстан Республикасының телеарналары | 9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; | 1 | 08.03 | ||||||||||
51 | 19 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 13.03 | ||||||||||
52 | 20 | Қазақстан Республикасының телеарналары | 9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; | 1 | 15.03 | ||||||||||
ІY тоқсан – 20 сағат | |||||||||||||||
53 | 1 | 8- бөлім Әлемдегі қақтығыстар және бейбіт-шілік. | Әлемдегі саяси және әскери қақтығыстар ошағы | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; | 1 | 27.03 | |||||||||
54 | 2 | Әлемдегі саяси және әскери қақтығыстар ошағы | 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; | 1 | 29.03 | ||||||||||
55 | 3 | Ұлтаралық қақтығыстар: себебі мен салдары | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану | 1 | 03.04 | ||||||||||
56 | 4 | Дінаралық қақтығыстар: шығу себебі мен салдары | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану | 1 | 05.04 | ||||||||||
57 | 5 | Дінаралық қақтығыстар: шығу себебі мен салдары | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; | 1 | 10.04 | ||||||||||
58 | 6 | Әлем тыныштығын сақтайтын халықаралық ұйымдар | 9.2.3.1 тұжырымдамалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 12.04 | ||||||||||
59 | 7 | Бейбітшілікті аңсаған әлем елдері | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; | 1 | 17.04 | ||||||||||
60 | 8 | Бейбітшілікті аңсаған әлем елдері | 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу | 1 | 19.04 | ||||||||||
61 | 9 | Қазақстан – бейбітшілік пен ынтымақтастық жаршысы | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; | 1 | 24.04 | ||||||||||
62 | 10 | Бейбітшілік және келісім сарайы БЖБ№1 | 9.2.3.1 тұжырымдамалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; | 1 | 26.04 | ||||||||||
63 | 11 | Әлем тыныштығы – ел тыныштығының кепілі | 9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау | 1 | 01.05 | ||||||||||
64 | 12 | 9- бөлім Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. | Табиғат ресурстары және олардың түрлері | 9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; | 1 | 03.05 | |||||||||
65 | 13 1 | Табиғат ресурстары және олардың түрлері | 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану | 1 | 08.05 | ||||||||||
66 | 14 | Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары | 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау | 1 | 10.05 | ||||||||||
67 | 15 | Табиғат ресурстары – ел байлығы | 9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану | 1 | 15.05 | ||||||||||
68 | 16 | Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі ҚР минералдық ресурстары БЖБ№2 | 9.2.3.1 мақала, презентацияның құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушы-лығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; | 1 | 17.05 | ||||||||||
69 | 17 | ҚР энергетикалық ресурстары | 9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау | 1 | 22.05 | ||||||||||
70 | 18 | ҚР биологиялық ресурстары Баламалы ресурс көздері: бүгіні мен ертеңі | 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану: | 1 | 24.05 | ||||||||||
71 | 19 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 29.05 | ||||||||||
72 | 20 | Жылдық қайталау | 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) | 1 | 31.05 | ||||||||||