Педагогикалық кеңес
«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН»
Мектеп директоры АОББ Балқаш ауданы бойынша білім бөлімінің басшысы
______________ А.Ж.Салимбаева ____________ Д.Н. Ақмолдаева
«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БАЛҚАШ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ»
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
«МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ БАР М.СЕҢГІРБАЕВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП»
МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ 01 - 10
2022 – 2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ОҚУ – ТӘРБИЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
( 26.08.2022 жыл, №1 педагогикалық кеңестің шешімімен бекітілді)
БАҚАНАС 2022 ЖЫЛ
Мектептің іс – әрекетінің негізгі мақсаты,
міндеттері және негізгі бағыттары.
Тақырыбы : Сапалы білім беру арқылы өзін-өзі дамытуға дайын тұлға қалыптастыра отырып, білім сапасын көтеру.
Басымдықтар :
- Оқушылардың дарындылық қабілеттерін арттыру және ғылыми ізденіс жұмыстарға тарту.
- Салауатты өмір салтын қалыптастыру, оқушылар арасындағы тәртіп бұзушылық пен құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстарын жан жақты жүргізу.
- Ұстаздардың үздіксіз білім алуы және кәсіби құзыреттіліктерін арттыру және қолдау көрсету.
- Оқушыларды әлеуметтік бейімдеу, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін есепке ала отырып, ақыл-ой, адамгершілік, этикалық, эмоциялық, танымдық қабілеттерін дамыту.
- Ата – ана және ұстаздармен серіктестік бағдарында жұмыс жасау мүмкіндіктерін арттыру.
Нәтиже және табыс критерийлері:
Мұғалім:
- Оқу жылы бойы ұстаздардың оқыту жұмысында АКТ мен инновациялық әдістерді тиімді пайдалана білу және оқуда олқылықтарды жоюға арналған жұмыс жоспар бойынша жұмыс атқарады.
- Мұғалім сабақ жоспарларын оқушы пікірін ескере отырып құрайды және қосымша жұмыс жоспарлап жүргізеді.
- Ұстаздардың 60%-ы үздіксіз білім алады, кәсіби құзыреттіліктері артады, тәжірибеге енгізеді.
Оқушы:
- Оқушылардың адамгершілік, этикалық және эмоциялық қабілеттері дамиды.
- Оқушылардың 50%-да шығармашылық ізденіс және көшбасшылық бағдары қалыптасады.
- Оқушылардың 80%- АКТ мен инновациялық әдістермен жұмыс жасауға үйренеді.
Ата – ана
- Мектеп жаңалықтарына және жаңа бағдарламаның әдістері бойынша хабардар болып отырады.
- Ата – аналардың 80%-ы мектеп өміріне және оқушы мен ұстаздармен қарым-қатынасына араласады.
Мектептің даму кезеңдері:
Мектептің даму бағдарламасын жасау және оны іске асыру бәсекеге қабілетті, мобильді білім ұйымдарын қалыптастыруға, білім беруді дамытудың жаңа тенденцияларына сәйкес басқаруды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
2021– 2022 оқу жылы
- Мұғалімдердің ізденіс дағдысын қалыптастыру отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
- Мектеп мұғалімдерінің «Lesson study» зерттеу жобасын енгізу жұмысын ұйымдастыру, жүргізу;
- Менеджмент принциптері негізінде мектептің әдістемелік жұмысын нығайту, жандандыру;
- Мектеп оқушыларын облыс, республика, халықаралық байқаулары мен пән олимпиадаларына қатысуының белсенділігін арттыру;
- – 2023 оқу жылы
- Мектептің материалдық – техникалық базасын нығайтуға жұмыс атқару;
- «Lesson study» зерттеу жұмысын жүргізу және басқарушылық әдістерін енгізу;
- Оқушылардың табиғи ерекшеліктерін әлеуметтік мүмкіншіліктерді жетілдіре отырып, дамыту;
- Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастырудағы корпоративтік қызметтің рөлі.
2023 – 2024 оқу жылы
- Дарынды оқушылардың ғылыми жобасын құру, білім біліктерін дамыту;
- «Олимпиадалық резерв» мектебінің жұмысын жүргізу.
- Мектеп жұмысын республика деңгейінде іс-әрекеттерін тарату жұмысын жүргізу;
- «Lesson study» зерттеу жұмыстарын аудандық аймақта желілік қоғамдастық жұмысын жандандыру.
Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстар бойынша SWOT талдау;
Күшті жағы:
- Ұжымда психологиялық ахуалдың дұрыстығы, ынтымақтастықтың орнауы ;
- Атқарылатын іс – шаралардың мақсаттары, міндеттері, күтілетін нәтижелердің айқындығы;
- Жоспарланған іс-шаралар қолжетімділігі;
- Кадрлар мәселесінің дұрыс жолға қойылуы, жеткіліктілігі;
- Деңгейлік және пән бойынша ЖББ курстарынан өткен мұғалімдердің болуы;
- Мұғалімдердің сабақта оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін меңгеруі. Мұғалімдер білім білім саласына еңгізіліп жатқан ақпараттар көзімен таныс болуы және дұрыс бағытта жұмыс атқаруы;
- Аудандық, облыстық семинарлар, байқаулар мен конференцияларына қатысуы;
- Озық іс-тәжірибелерді зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстарының жүргізілуі;
- Педагогтар қызметіндегі жаңашылдық;
- Мұғалімдердің мектеп әкімшілігі тарапынан қолдау көруі;
Әлсіз жағы:
- Материалдық-техникалық базасының ескіруі;
- Ұстаздар тарапынан атқарылатын жұмыстарға критерий құру дағдысының қалыптаспауы;
- Ұстаздардың әр түрлі байқауларға қатысуының төменділігі;
Мүмкіндігі:
- Оқытудың жаңа әдістерін енгізу мүмкіндігі;
- Оқушыларды өз бетінше білім алуға ынталандыру арқылы білім саласын арттыруға, алған білімдерін өмірде қолдануға бейімдеу жүзеге асыру мүмкіндігі;
- Ұстаздар мен оқушыларды ғылыми-ізденіс жұмыстарға тарту және дарындылық қабілеттерін арттыру бағытындағы жұмысты дамытып, нәтижелі көрсеткішке қол жеткізу мүмкіндігі;
- Сынып жетекшілердің тәрбие мәселесін толыққанды дамыту мүмкіндігі;
- Ата-аналар тарапынан қолдау көрсету мүмкіндігі.
Қаупі:
- Педагог мамандарының өзін-өзі бақылау және бағалау жүргізе алмауы;
- Уақытты дұрыс пайдалана алмауы;
- Ақпарат құралдары арқылы террористік, жат ағымдағы діндердің ашық жариялануының жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылық пен тосын жағдайлардың орын алуына әсері.
Алдағы міндеттер ( SMART мақсаттар ) :
- Білім берудің жаңартылған білім мазмұны бойынша бағдарламаларын басшылыққа ала отырып, мектеп оқушыларының білім сапасын 5 % арттыру, оқушыларды өз бетінше білім алуға ынталандырып, алған білімдерін өмірде қолдануға бейімдеу.
- 2 оқушыны облыстық пән олимпиадасына, 1 оқушыны республикалық пән олимпиадасына дайындап қатыстыру.
- 15 оқушыны мектепішілік ғылыми-ізденіс жұмыстарына тарту және облысқа 4 оқушы, республика көлеміне 2 оқушыны шығару, дарындық қабілеттерін арттыру бағытындағы жұмыстарды дамыта отырып жалғастыру.
- Әдістемелік бірлестік жұмысын жандандырып, қоғамдастық топ мүшелері мен мұғалімдер кәсіби біліктілігін өз еркімен нәтижелі көрсеткішке қол жеткізіп, оқушылармен топтық жұмыста педагогикалық шеберлігінің сапалық көрсеткішін көтеру.
- Отбасы тәрбиесі негізінде баланы жан-жақты дамуға, адами қасиеттерді бойына сіңіруге, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды түйсінуге тәрбиелей отырып, мектеп пен ата-ана ынтымақтастығын жалғастыру.
- Тәрбие сағаттарында оқушылардың сөздік қорына мән бере отырып, өлең, ән айту мәнеріне, сахна мәдениетіне тәрбиелеуді дамыту.
І бөлім: Педагогикалық кеңес жоспары
№ | Жұмыс мазмұны | Бағыты | Жауапты | Мерзімі | |
1. |
| ||||
| Алдағы атқарылатын жұмыстармен таныстыру, ұйымдастыру жолдарын қарастыру | Арғымбай М.Б. Дауыткулова Г Жанкетаев Е.М. | Мамыр - тамыз | ||
| Мұғалімдерді бұйрықпен таныстыру | Арғымбай М | Тамыз | ||
1.3 2022 – 2023 оқу жылына Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы шығарған ӘНХ және өзгерістер еңгізген мемлекеттік стандартпен таныстыру. | Жұмыс жоспарымен таныстыру, іске асыру | Арғымбай М.Б. Дауыткулова Г.Т. | Тамыз | ||
1.4 2022-2023 оқу жылының оқу-тәрбие жоспарын бекіту. | Орта білім беру процесіндегі жаңалықтар мен өзгерістерді мұғалімдерге таныстыру. | МДОІЖО | Тамыз | ||
1.5 Аттестация мен емтихан комиссиялары құрамын бекіту. | Комиссия құрамын сайлау, жоспарлау, іске асыру. | Дауыткулова Г | Тамыз | ||
1.6 Әдістемелік пән бірлестік жетекшілерін, сынып жетекшілерін бекіту. | Бірлестік құрамын жасақтау, жоспарлау, іске асыру. | Арғымбай М | Тамыз | ||
1.7 2022 – 2023 оқу жылына арналған оқу жоспарларын және мұғалімдердің апталық жүктемесін бекіту. | Оқу жоспарын жасап бекіту, мұғалімдердің апталық жүктемесін бекіту. | МДОІЖО | Мамыр - тамыз | ||
1.8 Мектеп оқушыларының контингентін бекіту. | Оқушылар тізімін жасау, бекіту. | Дауыткулова Г | 30 тамыз – 5 қыркүйек | ||
1.9 Педагогикалық кеңес құрамын бекіту. | Педагогикалық кеңес құрамын бекіту | Арғымбай М | Тамыз | ||
1.10 Аз қамтылған отбасыдан шыққан балаларға «Мектепке жол» акциясының ұйымдастырылуы туралы. | Талдау, анықтама | Дауткулова Г Жанкетаев Е. Кошимова С | Маусым - тамыз | ||
1.11 Мектеп бойынша Типтік оқу жоспарын бекіту туралы. | Талдау, анықтау | Арғымбай М.Б | Тамыз | ||
1.12 Әр түрлі мәселелер. (мектеп әкімшілік қызметін атқаратын педагогтардың еңбек ақысынан бөлек жұмыс жасаған сағаттарына жазғы сауықтыру төлеуге ұсыныс жасау туралы) | Жазғы сауықтыруға төлеуге ұсыныс | Салимбаева А.Ж. | Тамыз | ||
2.Пәндерді оқыту бойынша жаңа әдістерді қолдануға бағытталған білім беру негізі. 18.11.2022 жыл. | |||||
2.1 Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы туралы. | Педагогикалық кеңес шешімін орындалуын бақылау | Салимбаева А | 18.11.2022 | ||
2.2 І тоқсан қорытындысы мен мемлекеттік білім стандарты талаптарының пәндер бойынша орындалу қорытындысы. | Мемлекеттік білім стандартын орындалуын бақылау | Дауыткулова Г | Қыркүйек-қазан | ||
2.3 Білім беру мекемелеріндегі педагогтарды аттестаттаудан өткізу ережесімен таныстыру. | Мектеп педагогтарының аттестаттаудан өту перспективалық жоспар құру | Дауыткулова Г | Қыркүйек | ||
4.4 PISA халықаралық зерттеулерге қатысу мен тапсырмаларын орындау ерекшелігі туралы. | Халықаралық зерттеулерге оқушылардың дайындығын нығайту. | Арғымбай М.Б. | Қыркүйек-қараша | ||
2.5 Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларға тиімді психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету туралы. | Инклюзивті оқушылармен жұмыс психолог, педагог-ассистент, логопед пен дефектолог | Дауыткулова Г Пиязбаева А Абилхамиева А Шайбаева М | Қыркүйек-қазан | ||
2.6 «Оқуға құштар мектеп» жобаның негізгі бағыттары өзара қарым-қатынас пен әлеуметтік әріптестік арқылы білім алушылардың оқу құзыреттілігін нығайту туралы. | Оқушылардың оқу мәдениеті мен оқу белсенділігін арттыру. | Ырыскелді А.Е. Жанкетаев Е.М. | Қазан | ||
2.7 «Жаһандық құзыреттер» таңдау курсын оқыту туралы. | Баяндама | Жазылбекова Қ Тарих пәні мұғалімі | Қараша | ||
2.8 Әр түрлі мәселелер. | Салимбаева А мектеп директоры | ||||
| |||||
3.1 Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы туралы. | Педагогикалық кеңес шешімін орындалуын бақылау | Салимбаева А | 06.01.2023 | ||
3.2 1 сынып оқушыларына жаңадан оқытылып отырған «Бейнелеу өнері» пәнің оқытылуы . | ЖББ бойынша оқытылатын сыныптарының пәндерінің оқыту жайы | Дауыткулова Г Жунусова Г.М. | Қыркүйек - желтоқсан | ||
3.3 ІІ тоқсан мен І жарты жылдықтағы оқушылар үлгерімінің салыстырылған талдауы, бақылау жұмыстары туралы. | І жж білім сапасының өсу динамикасын бақылау | Дауыткулова Г | Оқу жылы бойы | ||
3.4 Тәрбие жұмысы бойынша 2022 жылы «Бала жылы» бойынша атқарылған жұмыстарының талдау есебі | Тәрбие жұмысының қорытындысы мен мақсат міндеттерін талдау | Жанкетаев Е.М. | Үнемі | ||
3.5 Әлеуметтік жағдайы төмен оқушыларға ыстық тамақ берілу сапасы туралы . | Есебін талдау және алдыға қойылатын міндеттеріне өзгертулер қою. | Кошимова С | Қыркүйек-мамыр | ||
3.6 9 , 11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындық барысы туралы. | Өткізілген және алдыда өтетін жұмыс натижелерімен танысу мен талдау. | Пән мұғалімдері | Қыркүйек-қаңтар | ||
3.7 БЖБ бойынша деңгейін анықтау, білім беріктілігін тексеру барысы. | І жарты жылдық бойынша 9-11 сыныптардың БЖБ қорытындысын тексеру. | Арғымбай М. Дауыткулова Г | Қыркүйек - желтоқсан | ||
4 |
| ||||
4.1 Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы туралы. | Педагогикалық кеңес шешімін орындалуын бақылау | Салимбаева А | 24.03.2023 | ||
4.2 Мектепке еңгізіліп отырған «Лессон стади» жобасының фокус топтарының рефлексиялық талдауы | Талдау Рефлексиялық есеп | Малтабарова А Жубатырова Н Жұман Д | Наурыз | ||
4.3 ІІІ тоқсандағы оқушылардың білім сапасына салыстырмалы сараптама. | ІІІ тоқсанның білім сапасының өсу динамикасын бақылау | Дауыткулова Г | Қаңтар-наурыз | ||
4.4 PISA тапсырмаларын орындауда жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту жұмыстары туралы. | Халықаралық зерттеулерге оқушылардың дайындығын нығайту. | Касымбаева С. Бұлыбаева Н Толеубекова Р | 8,9 сынып бойынша | ||
4.5 Дебат клубының жұмысы мен іс-әрекеттері. | Мектепте дебат клубы жұмысы туралы мағлұматтар жинақтау | Жанкетаев Е.М Иманбеков Х.А. | Қыркүйек-сәуір | ||
5 |
| ||||
5.1 Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы туралы. | Педагогикалық кеңес шешімін орындалуын бақылау | Салимбаева А | 12.05.2023 | ||
5.2 2022 – 2023 оқу жылында атқарылған оқу – тәрбие үдерісінің жұмысына сараптама, өзекті мәселенің нәтижесі және 2023 – 2024 оқу жылының жұмыс жоспарының жобасын талқылау туралы. | Оқу жылының талдау есебін бекіту | МДОІЖО МДТЖО | Мамыр | ||
5.3 Оқу бағдарламасын пәндер бойынша орындалуы туралы | Оқушылардың білім сапасының мониторингісінің нәтижесі. | Арғымбай М Дауыткулова Г | Қыркүйек-мамыр | ||
5.4 Оқушылардың жазғы демалыс кезіндегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы | Оқушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету | Жанкетаев Е.М Сынып жетекшілер | Маусым-тамыз | ||
5.5 Қорытынды аттестаттау мен мемлекеттік үлгідегі құжаттарды толтыру комиссия құрамын бекіту туралы. | Қорытынды аттестаттаудың комиссия мүшелерін бекіту және жұмыс барысымен таныстыру. | Дауыткулова Г | 12.05.2023 | ||
6 | 6. Оқушыларды мадақтау сыныптан – сыныпқа көшіру. 24.05.2023 жыл. | ||||
6.1 1 – 4 , 5 – 8 ,10 сынып оқушыларын сыныптан – сыныпқа көшіру. | Оқушыларды сыныптан – сыныпқа көшіру бұйрығын шығару. | Дауыткулова Г | 24.05.2023 | ||
6.2 Үздік бітірген оқушыларды мақтау қағазымен марапаттау туралы. | Үздік оқушыларына мақтау қағазымен марапаттау | Дауыткулова Г | 24.05.2023 | ||
6.3 9,11 сынып оқушыларын мемлекеттік қорытынды аттестаттауға жіберу туралы. | Бұйрық шығару | Дауыткулова Г | Мамыр - маусым | ||
6.4 Мектеп мұғалімдерін кезекті еңбек демалысына жіберу туралы. | Бұйрық шығару және кесте жасау. | Арғымбай М | Маусым – шілде - тамыз | ||
6.5 Оқушылардың жазғы сауықтыру демалысын ұйымдастыру туралы. | Мектепішілік лагерь мен сыртқы лагерьге оқушыларды шақыру | Жанкетай Е Иманбеков Х | Мамыр - тамыз | ||
7 |
| ||||
8.1 9 сынып оқушыларының негізгі мектепті бітіруі және құжаттарын тапсыру туралы. | Мемлекеттік құжат тапсыру журналға жазу. | МДОІЖО | Маусым | ||
8.2 11 сынып оқушыларының жалпы орта мектепті бітіруі және құжаттарын тапсыру туралы. | Мемлекеттік құжат тапсыру журналға жазу. | МДОІЖО | Маусым |