«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» МКМ Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары 2021-2022 оқу жылы » "Мектепке дейінгі шағын орталығы бар " Мұсабек Сеңгірбаев атындағы орта мектеп"мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Алматы облысы
білім басқармасының "Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің
"МДШО бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :+7(72773)91-4-02
+7 (72773)91-4-02
Есепші бөлімі:+7(72773)91-3-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» МКМ Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары 2021-2022 оқу жылы
19
апрель
2022

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» МКМ Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары 2021-2022 оқу жылы

Бекітемін:                                                                                                                                                               Келісемін:

«МДШО бар М.Сеңгірбаев атындағы                                                                                                                      Директордың тәрбие ісі 

    орта мектеп» МКМ директоры                                                                                                                              жөніндегі орынбасары                                                 

__________ А.Ж.Салимбаева                                                                                                                                                           ___________ Е.М.Жанкетай






«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» МКМ

Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша  іс-шаралар жоспары

2021-2022 оқу жылы







Сынып жетекшісі: Есимбекова Лаззат

Сыныбы: 1 «А»




І.  Мақсаты 


Оқушылардың патриоттық және азаматтық сана, адамгершілік, толеранттылық, жалпы мәдени, салауатты өмір салтын, шығармашылық қабілетін іске асырудың жоғары деңгейін қалыптастыру, ұлттық тәрбие  жүйесін дамыту және жаңғырту, девиантты мінез- құлықтардың алдын алу.



ІІ. Міндеттері:

1.Отанының тағдыры үшін жауапты, белсенді азаматтық позициясы бар Қазақстан азаматы мен патриотының 

тұлғасын қалыптастыру және дамыту. 

2. Тұлғаның құқықтық санасын, саяси белсенділігін, құқықтық мәдениетін қалыптастыру. 

3. Балалар мен оқушы жастарда адамдарға қатысты адамгершілік тәрбие,қазақ халқының, Қазақстан 

Республикасында тұратын басқа этностар мен этникалық топтар мәдениеті мен дәстүріне құрмет, ұлттық мұраға 

бейімдеу, толеранттылық сана, бейбітшілік пен келісімде өмір сүру білігін қалыптастыру негізінде ұлтаралық қатынастар мәдениетін арттыру.

4.Өскелең ұрпақ тәрбиелеуде ана тілі, мәдениеті, дәстүрі және басқа да құндылықтар арқылы отбасы рөлін күшейту.

5. Оқушы жастар арасында әлеуметтік жетімдік, бейәлеуметтік мінез-құлық және идеологиялық экстремизм, нашақорлықты тарату және басқа да келеңсіз құбылыстарды жеңуде қажет шарттарды қамтамасыз ету.



ІІІ.  Нәтиже

Тәрбиелік шаралар арқылы оқушылар өздерінің қоғамдағы орнын табуға талпыныс жасайды, өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарап, оларды тиянақты орындайтын дәрежеге жетеді. Халқымыздың салт- дәстүрі мен мәдениетін қастерлеп ұстауды үйренеді.Мектепте басқа да әлеуметтік ортада оқушылардың өзін әдепті ұстауға, жан- жақты дамытуға тырысу,өзгеріп жатқан өмірге икемделу сияқты қасиеттерді бойына сіңіруге саналы түрде бетбұрыс жасайды.





2021–2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының

ЖОСПАРЫ


Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрде жүргізілуі тиіс.


Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесідей құжаттарға сәйкес жүргізіледі:

1) «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;

2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;

3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011жыл;

4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы;

5) «Тұрмыстық зорлық – зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы 

№ 214-IV Заңы;

6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 

2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI Заңы;

7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы; 

8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында 

білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; 

9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері https://nao.kz/.


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген 

2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру» жобасы.

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы.






«Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асырылуы:


2021-2022 оқу жылында еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру арқылы оқытудың құндылықты-бағдарлық тәсілі енгізіледі. Бұл бағдарлама білім алушылардың бойында жалпыадамзаттық, ұлттық және отбасылық құндылықтарды дамытуға, олардың рухани-адамгершілік дамуын қамтамасыз етуге, экологиялық мәдениетін, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға бағытталған. 

«Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі дамытуын, әлеуметтік жауапкершілігі мен әлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал етеді. Тәрбие жұмыстары жүйесін білім беру ұйымының жалпы ұжымы бірігіп жүзеге асырады. Жоспарды жүзеге асыруға мектептің күзет қызметі мен техникалық қызметкерлерінен бастап, мұғалімдер мен директордан аяқтап, барлық қызметкерлер өз үлесін қосады. Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Әкімшілік мүшелері, мұғалімдер, сынып жетекшілері, тәрбиешілер, ата-аналар және басқалар өздері оқушыларға еліктеудің үлгісі бола отырып – зиянды әдеттерсіз, балаларға және бір-біріне мейірімді; қарым-қатынаста ашық және сынамайтын құндылықтар дарытады.

Бұл бағдарламаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтенудің басқа нысандарымен – тәрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста және ынтымақтастықтажүзеге асырады.

Білім алушылардың рухани-адамгершілігін дамытуға бағытталған тәрбие жұмыстарына оқу, сабақтан тыс және қоғамдық маңызды жұмыстарын ұйымдастыру жатады.

Білім алушыларды тәрбиелеу бағдарламасы шеңберіндегі әр түрлі іс-әрекеттерінің мазмұнын кіріктіру тәрбие беру мұраттары мен құндылықтары негізінде жүзеге асырылады. 

Тәрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, және т. б.) және ұлттық құндылықтар – (тәуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мәдениет, салт-дәстүр) құрайды.

         




  2021–2022 оқу жылында тәрбие үрдісінде баса назар аударылатын мәселелер:


1.Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде жедел тиімді профилактикалық алдын алу жұмыстарын атқару. 

2.Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық,   әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты үздіксіз дамыту;

3.Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру;

            4.Балаларды дұрыс тәрбиелей алмаушы отбасылардың негізгі проблемалары мен оның шығу себептерін анықтау, зерттеу, зерделеу жұмыстарын жүргізу ; 

5.Мемлекеттің қамқорлығын қажет етуші   отбасыға өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру, психологиялық қолдау көрсету; 

6.Сынып жетекшілердің кәсіби құзыреттілігін дамыту аясында семинар-кеңестер, кәсіби байқаулар, педагогикалық оқылымдар ұйымдастыру;

7.Мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғау, оқушы қызметінің құқықтық жауапкершілігі мен заңға мойынсұнушылық мінез-құлқын қалыптастыру аясында әр күні бақылау, қадағалау жұмыстарын жүргізу;

8. Тәрбие жұмысының сапасы мен нәтижесін анықтаудың мониторингісін ұдайы жүргізіп отыру;








ІІ.Тәрбие жұмысының басым бағыттары


Орта білім беру ұйымындағы сабақ және сабақтан тыс жұмыстар тәрбие жұмысының барлық бағыттары бойынша жүзеге асырылады, олар келесі құндылықтар жүйесін құрайды: 

1. Жаңа қазақстандық патриотизм және азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;

2. Рухани-танымдық тәрбие;

3. Ұлттық тәрбие;

  1. Отбасылық тәрбиесі;


  1. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;


  1. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;


  1. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;


            8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру.


















                        Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


  1. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету



1
 
 

Қазақстан Республикасының Конституциясы (1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды) (10.03.2017 ж. Берілген өзгерістер мен және толықтырылуымен);

Танысу, конспектілеу
 
 


Сынып жетекші   


 Жыл көлемінде
 
 


2


«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 




«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» №518-ІV 2011 жылғы

 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексі (02.07.2018 ж. берілген өзгерістер мен және толықтырулармен);

Танысу, конспектілеу


Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


     4


2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету



Ахметова Г



      5

«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы»              

ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;

    Танысу, конспектілеу


Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 
 


     6


«Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-ІІІ Қазақстан Республикасының Заңы (04.07.2018 ж. өзгерістермен және толықтырулармен;)

   Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


     7

  «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы»                

  ҚР 04.12.2009 ж. №214- ІV Заңы

Танысу, конспектілеу


Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


     8



«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР 02.07.2018 ж. №169-VІ Заңы

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


     9

 Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған 

мемлекеттік бағдарламасыhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;

Танысу, конспектілеу


Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


    10

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің                          2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы 

тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері https://nao.kz/

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 









    11

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздеріhttps://nao.kz/.

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


    12

 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігінің 2020-2025 жылдарға «Құндылықтарға негізделген білім беру» жобасы 12.06.2020 ж. №248

Танысу, конспектілеу

Сынып жетекші   

Жыл көлемінде
 
 


ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар



Ахметова Г


  1. Бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие

Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалды ққарым-қатынасы, мемлекет пен қоғамны ң саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру.



Ахметова Г



      1


 «1қыркүйек-Білім күні» Біріңғай сынып сағаты.

 «Кел, балалар, оқылық!», 

Ы.Алтынсариннің 180 жылдығы


  

Білім сабағы




Сынып жетекші   


 1.09.2021ж


     2


«Менің тұңғыш президентім»

Сынып сағаты

Сынып жетекші   

25.11.2021ж



     3


«Тәуелсіздікке – 30 жыл»


Таным сабағы


Сынып жетекші   


2.12.2021ж



     4


«Теңге – ұлттық ақшамыз»

Сурет байқауы

Сынып жетекші   


9.12.2021ж


     5


«Ұлы Отан соғысындағы Қазақстандықтар»

Ерлік сабағы


Сынып жетекші   


5.05.2022ж











2. Бағыты: рухани-адамгершілік тәрбие

Мақсаты: тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен дәстүрлерімен келісетін рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қайта жаңғырту туралы "Рухани жаңғыру" құндылықтары негіздерінің, оның ішінде "Құндылықтарға негізделген білім беру", "Қоғамға қызмет" жобаларын іске асыру арқылы терең түсінігін қалыптастыру.



Ахметова Г


6


 «Қарттары бар елдің қазынасы бар» 


Мерекелік ертеңгілік

Сынып жетекші   

30.09.2021ж
 
 


7

«Менің алғашқы ұстазым»



Әңгімелесу


Сынып жетекші   

7.10.2021ж


  8

«Жақсы адам – жан азығы» (Д.А.Қонаевтың өмірбаяны)

Танымдық сағат

Сынып жетекші  

20.01.2022ж



    9


«Сәлемдесу әдептіліктің белгісі»


Сынып сағаты


Сынып жетекші   


7.04.2022ж


  1. Бағыты: ұлттық тәрбие

Мақсаты: жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана тілі және мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсетуге бағыттау.



Сынып жетекші   


   10


«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында

Ұлттың ұлы ұстазы-Ахмет (Ахмет Байтұрсыновтың туғанына 150 жыл)



Мәнерлеп оқу сайысы

Сынып жетекші   


9.09.2021ж
 
 



   11

«Салт-дәстүрімізді білеміз бе?»

Пікір-талас


Сынып жетекші   


14.10.2021ж



   12


Сыр сандық (жұмбақ, мақал-мәтел)

Сайыс

Сынып жетекші   

3.02.2022ж


   13


Қазақ ақыны әрі жазушы аудармашы М.Мақатаевқа 90 жыл


Мәнерлеп оқу сайысы

Сынып жетекші 


17.02.2022ж


   14


 Алғыс айту-парызым!

Сынып сағаты 



Сынып жетекші   


03.03.2022ж


  15


Ұлыстың Ұлы күні - Наурыз

Сынып сағаты

Сынып жетекші

17.03.2022ж


  1. Бағыты: Отбасылық тәрбие

Мақсаты: ата-аналарға білім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру.



Сынып жетекші   


  16


Мен және менің отбасым


Әңгіме

Сынып жетекші   


 16.09.2021ж


  17



 «Гүл мереке, күн мереке – 8 Наурыз»



Мерекелік кеш



Сынып жетекші   

10.03.2022ж


18

«Отбасы –орта мектеп»жобасы аясында

Отбасым-күншуағым!

Әңгіме сағаты

Сынып жетекші   

12.05.2022ж


  1. Бағыты: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, экономикалық ойлауды және тұлғаның экологиялық мәдениетін дамыту.



Сынып жетекші   


19
 
 


«Ерте жастан бастап экологиялық мәдениет»жобасы аясында

Ядролық қару-әлем қасіреті (Семей полигонының жабылғанына 30ж)


Әңгіме сағаты

Сынып жетекші   

21.10.2021ж
 
 



20

«Ерте жастан бастап экологиялық мәдениет»жобасы аясында

Ең гүлді сынып


Экочеллендж


Сынып жетекші   

24.02.2022ж


   21



Су- тіршілік көзі



 Танымдық сағаты


Сынып жетекші   


14.04.2022ж


  1. Бағыты: Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

Мақсаты: әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық, оның ішінде балалардың кибермәдениеті мен кибергигиенасы бойынша мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру. 



Ахметова Г



 22


Өтірік сөз өрге баспас! 


Фильм көру 

Ақпараттық танымдық сабақ

Сынып жетекші   


23.09.2021ж
 
 



23


Ғаламтор және бала психологиясы



Танымдық/ақпараттық сабақ


Сынып жетекші   


28.10.2021ж


24


Білгенге маржан

Ақпараттық танымдық сабақ 

Сынып жетекші   

11.11.2021ж


25

Озық ойлы оқушы (Әліппемен қоштасу)

Ертеңгілік

Сынып жетекші   

15.12.2021ж


26

Интернетсіз бір күн»

«Интернеттің пайдасы мен зияны»

Пікір алмасу

Сынып жетекші

27.01.2022ж


  1. Бағыты: көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие

Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру.



Ахметова Г



    27

Жақсы мінез – жан азығы


Тренинг


Сынып жетекші   


11.11.2021ж
 
 


28



Қош келдің, Жаңа Жыл!


Әңгімелесу


Сынып жетекші   

23.12.2021ж


29



«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында

Жыр алыбы-Жамбыл


Танымдық сабақ

Сынып жетекші   

18.11.2022ж


30



Күй анасы-Дина

 (Дина Нұрпейсоваға 160 ж)



Әңгіме сағаты

Сынып жетекші   

20.01.2022ж


  1. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мақсаты: Салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтауды білу үшін кеңістік құру.



Ахметова Г

3



Ас-адамның арқауы


Денсаулық сағаты

Сынып жетекші   

21.04.2022ж


32



От пен су тілсіз жау


Әңгіме сағаты


Сынып жетекші   

19.05.2022ж



33



«Күн тәртібі не үшін қажет?»


Дәрігер кеңесі

Сынып жетекші   

28.04.2022ж